Infraestructures i serveis

El president de TRAM defensa la connexió del tramvia

Puig creu que la unió culminaria “una història d’èxit”

En 15 anys ha transportat 330 milions de viatgers

El president de TRAM, l’exconseller Felip Puig, defensa que la unió del Trambaix i el Trambesòs per la Diagonal significaria la culminació “d’una història d’èxit” i creu que seria un gran projecte perquè permetria de connectar el tramvia amb totes les línies de metro. Així ho va manifestar ahir al Museu de les Aigües de Cornellà amb motiu de la celebració dels 15 anys de la posada en servei del tramvia metropolità, que ha obtingut un resultat satisfactori, segons el president de la societat que el gestiona, per la col·laboració del sector públic amb el privat.

El tramvia metropolità té actualment 30 quilòmetres de xarxa amb sis línies, 56 parades i 41 tramvies. En aquests 15 anys ha transportat més de 330 milions de viatgers i és el mitjà de transport més ben valorat pels usuaris, amb una nota mitjana de 7,7. L’objecte de TRAM ara és continuar millorant el servei i Puig va destacar la bona integració del tramvia amb la xarxa de transport metropolitana, que va qualificar com una de les millors del món. “Hem aconseguit que el tramvia no sigui un cos estrany i que aporti un alt nivell de sostenibilitat en un moment de lluita contra el canvi climàtic”, va afirmar. L’exconseller va recordar que el 100% de l’energia que usa prové de fons renovables i que la seva implantació ha servit per “treure cotxes privats dels carrers” i reduir, per tant, emissions.

LA XIFRA

30
quilòmetres
de xarxa amb sis línies, 56 parades i 41 tramvies té el servei de transport metropolità.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Junts s’incorpora a l’equip de govern de Cadaqués amb Fem

cadaqués
Més façana per a la plaça Mercat d’Olot
Olot

Més façana per a la plaça Mercat d’Olot

Asfalten una part del camí de terra que va des del nucli de Mont-ras fins a Fitor

mont-ras / forallac

Llum verd al nou pla urbanístic d’Aiguaviva

AIGUAVIVA

L’afectació del peatge de la C-32, a estudi

Mataró

Manifest d’oposició a l’aeròdrom de l’Escala

L’ESCALA
Taula de treball per parlar de la línia de 400 kV

Taula de treball per parlar de la línia de 400 kV

RIUDARENES

Sacsejada perquè el vial Sant Jordi d’Olot torni a ser carrer

Olot

Al ple de Maià, també li tomben la moció antimonàrquica

Maià de Montcal