Infraestructures i serveis

L’APUNT

I què passa amb els 88 km ja fets?

Tal com reconeix la Plataforma Resposta al Midcat, la decisió dels reguladors energètics de tombar el projecte és una victòria, encara que es deixi la porta oberta a un replantejament i sembla que suposa un precedent a Europa. Els motius del perquè s’ha rebutjat ara el Midcat responen tant a “necessitats de mercat i manca de maduresa”, segons els reguladors, com potser a interessos polítics de nou govern espanyol. Sigui com sigui, sense l’oposició del territori que ha fet visible i ha posat pedres al projecte, aquest hauria anat passant discretament com en els 88 quilòmetres del tram fet entre Martorell i Hostalric. Un tram que, per cert, què passarà ara amb ell? Sentirem a parlar d’indemnitzacions tipus Castor o túnel del Pertús?



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

El quadripartit aposta per no variar el projecte del nou pavelló de Figueres

FIGUERES

Nova campanya contra la puja de l’IBI, a Olot

OLOT

Les congestions per accedir a Barcelona fan perdre dos dies a l’any als usuaris

barcelona

Un advocat de SOS Costa Brava assessorarà l’Ajuntament de Tossa

tossa de mar

Finalitza la urbanització del nou passeig i mirador de Roses

roses

Sant Gregori incrementa un 4% el pressupost, que supera els quatre milions

SANT GREGORI

La participació creix a Calonge

calogne i sant antoni

El pavelló de Santa Cristina estrena pista de bàsquet

palamós
FE D’ERRADES

FE D’ERRADES