Societat

Descomptes del 20% a botigues i apartaments, menús a preu tancat i 2x1 als museus per compensar el buit del MWC

Més de 150 establiments se sumen a la campanya de promoció de Barcelona entre el 21 de febrer i l’1 de març

Més de 150 establiments s’han sumat a la campanya de promoció ’Vine a Barcelona. Ara és el moment’ organitzada pel consorci Turisme Barcelona amb el suport de l’Ajuntament de la ciutat i les organitzacions empresarials per omplir el buit que ha deixat la suspensió del Mobile World Congress (MWC). Entre el 21 de febrer i l’1 de març, els museus i edificis històrics oferiran una entrada 2x1, les botigues tindran descomptes del 20%, el mateix percentatge de rebaixa que aplicaran els apartaments turístics. Els hotels aplicaran descomptes lineals a totes les reserves i els restaurants oferiran un menú a preu tancat durant tota la setmana. A més, Renfe posarà a la venda bitllets un 35% més barats en trajectes estatals amb destinació Barcelona.

En una roda de premsa, el primer tinent d’alcaldia de Barcelona, Jaume Collboni, ha fet una crida a hotels, restauradors i comerços a formar part de la ’Barcelona Opportunity Week’, una campanya adreçada a aquelles persones que tenien reserves fetes durant la setmana en la qual s’havia de celebrar el congrés de telefonia mòbil, que s’ha suspès després que algunes de les empreses es neguessin a venir a la capital catalana per la por a un contagi de coronavirus.

De moment, 150 empreses i operadors han confirmat que participaran en la campanya, segons ha dit el director general de Turisme Barcelona, Joan Torrella, l’encarregat d’explicar el programa de descomptes. Turisme Barcelona espera que aquesta xifra s’ampliï en els propers dies i fins l’1 de març. El consorci ha habilitat el web www.visitbarcelona.com/barcelonaweek on es podrà consultar l’oferta, que anirà variant dia a dia segons les noves incorporacions.

En la primera onada de propostes hi predominen els equipaments culturals i relacionats amb patrimoni i lleure perquè són ofertes que no requereixen una proposta “a mida”, com la dels restaurants o hotels, segons el representant de Turisme Barcelona. Museus municipals, consorciats i equipaments com la Casa Batlló, el Recinte modernista de Sant Pau, el CaixaForum, la Casa de les Punxes, la Fundació Tàpies, el MNAC, el MACBA o el Palau de la Música s’han posat d’acord per oferir entrades 2x1.

També s’han sumat a la proposta botigues i comerços que oferiran un 20% de descompte en alguns articles seleccionats o la xarxa de mercats de la ciutat. Per exemple, el Mercat de la Concepció que farà un tast de productes de mercats el divendres 28 i 29 de febrer. A banda d’oferir descomptes per habitacions, els hotels també oferiran menús a preu tancat que poden rondar els 20 euros i faran alguna jornada de portes obertes, ha explicat Torrella.

Pel que fa al transport, s’està estudiant incloure descomptes amb preus especials per anar a Barcelona des de Londres, París i Roma.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Predomini del sol

Barcelona

Sánchez vol prorrogar l’estat d’alarma fins al 26 d’abril

Barcelona

L’expansió de la pandèmia es desaccelera a l’Estat però ja és el segon país amb més casos de Covid-19

Barcelona
SOCIETAT

Seguiu aquí l’evolució gràfica de la pandèmia poble a poble, Catalunya i a l’Estat espanyol

GIRONA

Adrià Comella: “No estem en col·lapse però cada dia té amenaça de trencament”

Barcelona

Reforç al banc d’aliments de Torroella

torroella de montgrí

Salut ja ha incorporat 1.200 sanitaris nous al sistema

barcelona
PILAR RODRIGÁÑEZ
DIETISTA INTEGRATIVA

“Mai com ara ha estat tan important deixar de consumir menjar processat”

barcelona

Les grans oblidades

barcelona