Societat

Creixen un 6% les estades de cap de setmana per l’Olotx2

Les bones dades de la promoció poden fer replantejar la liquidació acordada i anunciada per l’Ajuntament amb vista a l’any vinent

Vayreda: “Fa sis mesos ho teníem molt clar, ara no tant”

El regidor de Promoció de la ciutat d’Olot, Estanis Vayreda, va manifestar que l’edició d’aquest any de l’Olotx2 tenia comentaris molt positius des de tots els sectors. A falta de recollir totes les dades del funcionament dels dos dies de campanya, va afirmar que les xifres d’ocupació que li havien facilitat des del sector d’ocupació assenyalaven que s’havia incrementat l’ocupació un 6% respecte a l’any passat. “I ens movem a la ratlla del 85-90% d’ocupació”, subratllava

El comerç, per altra banda, estava “content” sobretot per l’activitat generada dissabte al matí més que la de diumenge al matí, que va ser més fluixa. “Els restaurants, a més, eren en tots els torns ben plens”, hi va afegir.

“Fa mig any, junt amb el sector, pensàvem a fer una campanya nova. Ara és veritat que aquest any hem comprovat que encara funciona. Olotx2 és una marca que es coneix i que s’espera. I això no és fàcil Així com fa sis mesos semblava que ho teníem molt clar, ara no ho tenim tant. N’hem de parlar.”

El regidor ahir ja no parlava de deixar aquesta campanya amb vista a l’any 2021. De fet, en el seu plantejament exposava tres opcions. “Tenim reunió amb tots els sectors pròximament i haurem de parlar-ne. Tornarem a posar sobre la taula les tres opcions, o es continua com fins ara o es fa la campanya Olotx2 retocada o replantegem i fem una campanya completament diferent”. Vayreda recordava ahir que la campana Olotx2 havia estat dissenyada durant un període de crisi i que això potser caldria tenir-ho en compte per a més endavant.

La impressió després del primer dia de la promoció Olotx2 ja havia estat molt positiva, tal com ja ho definia el regidor Vayreda, malgrat que la convocatòria d’aquest any s’havia fet sense banderoles a la ciutat i amb més empenta de les entitats, que es van encarregar de l’apartat de la gestió de la campanya i amb un pressupost municipal que s’havia reduït a la meitat.

LA XIFRA

90
per cent.
Malgrat no tenir les dades exactes, es preveia ahir que l’ocupació havia estat d’entre un 85% i un 90%.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Animals sense estrès

Terrassa
SOCIETAT

Atrapats al Perú des de fa vint-i-tres dies

La BISBAL D’EMPORDÀ

Alcaldes contra Sánchez per la retallada en fons ocupacionals

barcelona

Es registren deu defuncions però ja se sumen 440 altes

Girona

Controls a tota hora per garantir el confinament

barcelona

‘Baby boom’ a la vista a Barcelona

barcelona
el confinament, en primera persona

Per quedar-se a casa

GIRONA
MARC JORBA
VOLUNTARI EN DIVERSES ENTITATS SOCIALS I MEMBRE DEL MOVIMENT “CÀRITAS JOVE”

“No entenc que no s’acatin normes tan senzilles com quedar-se a casa”

girona

L’alcalde Carbassó contra l’avorriment

SANT MIQUEL DE CAMPMAJOR