Opinió

L’APUNT

Nova imatge per a les galeries

Amb Mònica Ramon de presidenta, el Gremi de Galeries d’Art de Catalunya està incorporant canvis en la seva manera de fer i de ser que, si persisteixen, prometen resultats. El darrer és d’imatge, i no és una qüestió menor. L’entitat ha fet saltar del seu logo el concepte gremi, que li donava un cert aire tancat i resclosit, i a partir d’ara vol que sigui coneguda com a Galeries d’Art de Catalunya, a seques. Hi ha un gran desconeixement de la feina que fan aquests espais. Molta gent es pensa que si hi entren sense voler o poder comprar no seran benvinguts. I no és així en la gran majoria de casos. Des de la institució galerística s’ha de fer molta feina de comunicació per trinxar prejudicis. I tot comença amb un bon nom.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.