Opinió

L’APUNT

La reinvenció necessària del Saló

Dijous passat s’anunciava que el Saló del Còmic és ara Comic Barcelona. Canvi de logo i canvi de nom. I també canvi d’orientació. Però compte, aquesta nova perspectiva va encaminada a no restar, així ho va explicar la directora, Meritxell Puig. No deixar fora cap dels públics potencials de la historieta. Aquesta mirada és important. Cal sumar perquè hi va un moment que els lectors i els assistents al Saló envellien sense relleu fins que per sort va arribar el manga. Cal ampliar i, alhora, conservar la tasca que va fer gent com Joan Navarro i Carles Santamaria, entre d’altres, empenyent el Saló contra la incomprensió que tenia el còmic com a fet cultural. Per sort la historieta s’ha obert a molta més gent i per això cal marcar nous objectius.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.