Opinió

La CaixaBank actual

Em permeto, decebut, comentar el canvi de la “Caja de Pensiones para la Vejez y de Ahorro de Cataluña y Baleares”. Amb el pas del temps, tot ha anat a pitjor: supressió d’oficines a pobles, viles i ciutats, transformació en store. L’estalvi ha esdevingut quota de manteniment de comptes o comissions. La vellesa –pròpia de gent gran– que viu en pobles no té oficina i a ciutat ben poques, amb horari limitat, llargues cues i un sol taulell. Quo vadis? A on van les entitats bancàries? Crec que és un problema humà i social, la pèrdua o reducció d’oficines; no ser atès en persona i operar en caixers automàtics: molta gent no recorda el codi secret, erra en teclejar o s’arrisca a un atracament. Intueixo que a llarg termini no hi haurà diner i sí targetes; hi haurà retirada de dipòsits i els estalvis es guardaran a casa. Cal prendre consciència del tema i confiar que neixi aviat una entitat bancària, pariona als orígens de La Caixa, ben nostra i només per al servei de la ciutadania.

Barcelona



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.